Ensimmainen paiva taalla sujui rennoissa merkeissa. Emme juuri menneet minnekaan vaan hengailimme Reetan luona. Kavin lahinna Reetan kanssa Whole Food Marketissa, joka on iso luomuruokaketju ostamassa ruokia seka kaytiin Reetan taloyhtion uima-altaalla. Safia valvoi ihmeen pitkia aikoja. Seuraava yokin oli todella raskas, kun Safia heraili usein ja oli tosi kiukkuinen. Vaansi ja kaansi ja Kaarlella olikin seuraavana aamuna naarmuja rintakehassa. Lauantaina, kun Reetan mies Rick oli myos kotona lahettiin autolla Beverly Hillsiin. Kaveltiin Rodea Drivella, kaytiin kahvilassa ja ajettiin Beverly Hillsin katuja pitkin, missa oli aika hulppeita taloja. Suunnattiin sitten Santa Monicaan, jossa kaveltiin vahan ostoskadulla, kaytiin Santa Monica Pierilla ja vahan rannalla. Oli tosin aika pilvista, joten lahinna Kaarle kavi uimassa. Oli isot mainingit ja Safia oli tosi levoton, joten en itse mennyt uimaan. Safia nukkui lauantain aikana melkein viisi tuntia paivaunia, joten olin ihan varma, ettei han nuku yolla. Toisin kavi. Han nukkui noin 20.30-07 ja herasi lahinna syomaan.
Sunnuntaina otettiin aamulla rennosti ja lahettiin vasta iltapaivan aikana Griffith Parkiin, jossa on observatorio. Griffith Park on kai USA:n isoimpia puistoja ja siella on se Hollywood kylttikin, jonka me myos nahtiin. Tultiin sielta kotiin kaupan kautta ja Kaarle valmisti koko porukalle risottoillallista. Ma olin aika vasynyt, kun olin herannyt aamuviidelta allergiaoireisiin, joten menin ennen kymmenta nukkumaan. Safia nukkui taas hyvan younen, joten ehka meidan neidin valilla haastava luonne osoittautuu tallaisissa asioissa mukautuvaisuutena uusiin tilanteisiin.
Safia on muuten saanut taalla Reeta & Rickin lapsesta Rickysta varsinaisen leikkikaverin. Ricky on 3-vuotias ja ei ole aina niin innoissaan, etta joku muu haluaa leikkia hanen leluillaan koko ajan. Toisinaan ne leikkivat tosi soposti toistensa kanssa ja Safia pysyy pitkaan tyytyvaisena. Safia on muuten taalla oppinut itse nousemaan pystyyn. Juuri nytkin han kiipeilee yhta tuolia pitkin pystyyn :) Toiseksi han on oppinut ihan uuden vauvakielen, jota on tosi hauska kuunnella. Eilen aamulla oli huvittavaa, kun Safia heraili ja Kaarle kurkkasi pinnasankyyn, sielta kuului "heiiii". Hei hei vaan!
Tanaan oltiin Hollywoodissa, missa on Walk of Fame, Kodak Theatre jne. Kaytiin myos Original Farmers Marketissa, joka on vahan niinkuin iso ulkona oleva kauppahalli. Syotiin siella lounasta ja mentiin viereiseen kauppakatukeskus the Groveen. Nyt tultiin just kotiin. Reeta saattaa menna kohta toihin. Han on katilo ja tekee viikossa kolme 12h vuoroa. Han on yrittanyt saada ensi yon vuoron vapaaksi, mutta se selviaa vasta vahan ennen kuin vuoron pitaisi alkaa. Reeta jo kyseli tultaisiinko uudestaan tanne eli ei kai meista ole ollut nakojaan liikaa riesaa :)
Terveisia sinne!
No comments:
Post a Comment